آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم «عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع)
سرخط خبرها

ماجرای استاد شدن امیرحسین ثابتی در دانشگاه صنعتی شریف چیست؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۱۸۱۴۲۳
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
  • ۹
ماجرای استاد شدن امیرحسین ثابتی در دانشگاه صنعتی شریف چیست؟ + بیوگرافی
امیرحسین ثابتی، مجری برنامه جهان‌آرا درحالی حضورش در دانشگاه شریف را تایید کرد که انتشار اخباری از منتفی شدن این اقدام حکایت دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از روز گذشته خبرهایی درباره امیرحسین ثابتی، مجری تلویزیون، منتشر شد که از استاد شدن او در دانشگاه صنعتی شریف حکایت دارد.

در این خبرها آمده است: «مجری برنامه جهان‌آرا که دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران دارد، قرار است از مهرماه امسال در دانشگاه شریف درس «انقلاب اسلامی» را تدریس کند.»

این خبر  تا کنون واکنش‌های بسیاری را در برداشته و با انتقاداتی همراه بوده است.

ثابتی در واکنش به این انتقاد‌ها، در توییتی نوشته است:

چرا نباید در دانشگاه تدریس کنم؟ مگر قرار است با ۱۵ سال تحصیل در رشته علوم سیاسی از مقطع لیسانس تا فوق لیسانس و دکترا، بروم فیزیک کوانتوم درس بدهم؟

دقیقا در رشته‌ای که در بهترین دانشگاه‌های این کشور درسش را تا عتلی‌ترین مقطع خواندم، قرار است برای دانشجویان کارشناسی درس بدهم...... ارتباط این مسئله را با اخراج فلان استاد از این دانشگاه متوجه نمی‌شوم. چون نه قرار است رشته او را درس بدهم و نه قرار است در دانشگاه شریف هیئت علمی شوم.

امیرحسین ثابتی کیست؟

امیرحسین ثابتی مجری تلویزیونی متولد دهه شصت است. او  مدرک کارشناس ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران و دکترا در رشته علوم سیاسی -اندیشه سیاسی در اسلام را دارد که دبیر سیاسی اسبق بسیج دانشگاه تهران و مجری صداوسیما نیز در سوابق اجرایی او دیده می‌شود.

اجرای ثابتی در برنامه جهان آرا نیز با حواشی همراه بود از جمله اینکه، در روز دوازدهم بهمن ماه ۱۴۰۰ مهمان‌هایی داشت که برنامه را به‌صورت ناگهانی ترک کردند.  

تدریس مجری صدا و سیما در دانشگاه شریف، منتفی شد

درحالیکه خبر استاد شدن امیرحسین ثابتی روی خروجی بسیاری از رسانه ها قرار گرفته است، در کانال روزنامه شریف این خبر منتفی اعلام شده است.  در این خبر آمده است: 

نام استاد درس گروه ۱۶ انقلاب اسلامی با کد ۳۷۶۲۶ که قرار بود ویژه ورودی‌های ۴۰۲ و با تدریس «امیرحسین ثابتی» ارائه شود، فعلاً از روی سامانه edu برداشته شد و ظرفیت درس هم منفی یک نوشته شده که به معنی معلق بودن کلاس است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
2
4
خدایا ببین کیا شدن استاد دانشگاه چقدر بدبختن اون شاجردانی که ایشون استادشونه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
2
3
آدم های خودخواه که البته احمق هم هستند از جایی ضربه میخورن که اصلا فکرش را هم نمیکردن شاید در تصورتان گلچین کنید ولی همین گلها، گل نهایی را به خودتان خواهند زد از خدا و سرنوشت و تقدیر بترسید که هر آنچه خدا بخواهد همان میشود و در این شکی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
2
3
بند پ داشتن چه کارا که نمیکنه منم اگه بند پ داشتم الان رییس جمهور بودم
پونه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
1
2
شهرآرانیوز تایید نکرد چرا پس نظرسنجی می زارید
درس انقلاب اسلامی !!!! برای دانشجویان شریف؟؟!! نره بهتره ثابتی ...به نفعشه
شهروندی
Poland
۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
0
2
در کشور اسلامی، هر خبرب که منتفی شد و یا تکذیب شد، بدانید آن خبر کاملا درست است. و نهایی شده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۷
3
2
چ ربطی داره
چرا مردم ما تا این حد کم اطلاع و کم جنبه و کم طاقت هستند
همیشه دروس عمومی رو اساتید غیر از استاد اون دانشگاه درس میدن. اینم یکی ش
تمام
تو رو خدا عاقل باشین
نذارین هر خبری با روان و احساستون بازی کنه
بخدا مملکت مصیبتهای خیلی مهمتری داره
کیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۸
2
3
آدم درس خونده‌ای هست ضمن اینکه درسی که میخواد بده مرتبط با تخصصش هست. خب ایرادش چیه.به جای فحاشی منطقی باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
1
1
این ها درس خوانده های مدارک سهمیه ای و رانتی هستند مثل دکترای اقتصاد با معدل ۱۹.۵ محسن زضایی که قول داد با توجه به مدرک و علم اقتصادش یک ساله پول ایران را سومین پول بعد از دلار و یورو کند. کاری که انجام شد دلاز ۲۴ هزار تومان اول این دولت را ۵۰ هزار تومان کرد
اصغر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
0
0
فقط یک جمله بگم وختم کنم
اینجا درست نمیشه وباید ازاین مملکت رفت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->